2 תשובות
מלוואח זה בעיקרון לאכול כלום ושום דבר אין בו כלום חוץ מפחמימות ריקות ושמן
סלט מושלם קוטג ופרכיות סבבה
בשוקו יש המון סוכר וזהו..
סלט מושלם קוטג ופרכיות סבבה
בשוקו יש המון סוכר וזהו..
לדעתי זה מרגיש כאלו לא אכלת כלום בתכלס...
אני לא יודעת על מה בדיוק את רוצה להסתמך אבל אם את רוצה להיות במצב בריאותי וטוב, תלכי לדיאטנית או תזונתאית או וואטאבר, אל תנסי ליצור לעצמך תפריטים במיוחד לא ככה, זה אפילו לא נראה לי מגיע לקלוריות שבן אדם צריך לצרוך ביום אחד.
קיצור, את רוצה, תעשי את זה בדרך הבריאה, אל תדפקי לעצמך את הגוף והבריאות, זה ממש לא שווה את זה לא משנה מה.
שוקו בסדר וגם קורנפלקס, מה זה משנה לך, מותר לך לפנק את עצמך מדי פעם, לעזאזל כאלו, אי אפשר להרגיש פעם אחת לפחות טוב עם עצמך מבלי שיהיו רגשות אשם אחר כך או תחושות רעות לגבי עצמך?
מותר לך ליהנות לפעמים, כן, חשוב לשמור על תזונה נכונה.. למרות שבינינו מי באמת שומר על זה? חוץ מהקיצוניים שאני לא רוצה להגיד לך אילו גבינות במרקם של צמיג הם אוכלים. עזבי, קיצור, תעשי מה שטוב לך ותפסיקי לדפוק חשבון לאנשים.
לא טוב לך עם איך שאת נראית? רוצי למכון כושר תרתי משמע, תלכי לדיאטנית שתסדר לך תפריט טוב ובאמת תעמדי בו, אל תשמיטי מאכלים, תזונה זה הכי חשוב לגוף ואם את תשחקי איתה את תדפקי לך כל סיכוי להרזות.
לכל דבר יש השלכות. השאלה היא אם את רוצה להתאמץ ולהשקיע בשביל הטובות או להשמיט כמה מאכלים רק כדי שכרגע אולי תרדי קילו אבל כשתתני ביס בלחמנייה את תעלי עוד 2?
אני יודעת שאולי זה תוקפני, אבל באמת אני רוצה להגיד לך- וואלה, תשחררי מזה. את יודעת, את בן אדם כמו כולנו ואם קשה לך, תפני לעזרה. אבל אל תכנסי למקום הזה של הרעבה או כל המקומות האפלים האלה כי זה לא יעזור לך. את לא תאהבי את עצמך גם אם תגיעי למשקל שאת רוצה אם את לא תאהבי את עצמך עכשיו.
בהצלחה. מקווה שתביני.
אני לא יודעת על מה בדיוק את רוצה להסתמך אבל אם את רוצה להיות במצב בריאותי וטוב, תלכי לדיאטנית או תזונתאית או וואטאבר, אל תנסי ליצור לעצמך תפריטים במיוחד לא ככה, זה אפילו לא נראה לי מגיע לקלוריות שבן אדם צריך לצרוך ביום אחד.
קיצור, את רוצה, תעשי את זה בדרך הבריאה, אל תדפקי לעצמך את הגוף והבריאות, זה ממש לא שווה את זה לא משנה מה.
שוקו בסדר וגם קורנפלקס, מה זה משנה לך, מותר לך לפנק את עצמך מדי פעם, לעזאזל כאלו, אי אפשר להרגיש פעם אחת לפחות טוב עם עצמך מבלי שיהיו רגשות אשם אחר כך או תחושות רעות לגבי עצמך?
מותר לך ליהנות לפעמים, כן, חשוב לשמור על תזונה נכונה.. למרות שבינינו מי באמת שומר על זה? חוץ מהקיצוניים שאני לא רוצה להגיד לך אילו גבינות במרקם של צמיג הם אוכלים. עזבי, קיצור, תעשי מה שטוב לך ותפסיקי לדפוק חשבון לאנשים.
לא טוב לך עם איך שאת נראית? רוצי למכון כושר תרתי משמע, תלכי לדיאטנית שתסדר לך תפריט טוב ובאמת תעמדי בו, אל תשמיטי מאכלים, תזונה זה הכי חשוב לגוף ואם את תשחקי איתה את תדפקי לך כל סיכוי להרזות.
לכל דבר יש השלכות. השאלה היא אם את רוצה להתאמץ ולהשקיע בשביל הטובות או להשמיט כמה מאכלים רק כדי שכרגע אולי תרדי קילו אבל כשתתני ביס בלחמנייה את תעלי עוד 2?
אני יודעת שאולי זה תוקפני, אבל באמת אני רוצה להגיד לך- וואלה, תשחררי מזה. את יודעת, את בן אדם כמו כולנו ואם קשה לך, תפני לעזרה. אבל אל תכנסי למקום הזה של הרעבה או כל המקומות האפלים האלה כי זה לא יעזור לך. את לא תאהבי את עצמך גם אם תגיעי למשקל שאת רוצה אם את לא תאהבי את עצמך עכשיו.
בהצלחה. מקווה שתביני.
באותו הנושא: