11 תשובות
שואל השאלה:
^^כן זה באמת מציק.
דברים שלא שמרנו אף פעם הם מכריחים אותי להתחיל לשמור
^^כן זה באמת מציק.
דברים שלא שמרנו אף פעם הם מכריחים אותי להתחיל לשמור
אנונימית
תגידי להם שאת לא רוצה ....
הם לא צריכים לכפות עלייך את זה.
להיות דתי זה לאהוב את זה , תסבירי להם שאת תכבדי אותם אבל לא תהיה דתייה או שומרת...
הם לא צריכים לכפות עלייך את זה.
להיות דתי זה לאהוב את זה , תסבירי להם שאת תכבדי אותם אבל לא תהיה דתייה או שומרת...
שואל השאלה:
הם לא כופים עלי לשמור את הכל, אבל יש דברים שהם מכריחים אותי לשמור ואני לא יכולה להתנגד לא משנה כמה דיברתי איתם והסברתי להם שזו הבחירה שלי
הם לא כופים עלי לשמור את הכל, אבל יש דברים שהם מכריחים אותי לשמור ואני לא יכולה להתנגד לא משנה כמה דיברתי איתם והסברתי להם שזו הבחירה שלי
אנונימית
בעיה.... מבאס שהורים לא מכבדים את ההחלטה אז את יכולה לומר להם שאת בוגרת וזה שהם התחילו לחזור בתשובה לא משפיע לך בחיים
שואל השאלה:
אני עוד לא בוגרת.. אני בת 16
אני עוד לא בוגרת.. אני בת 16
אנונימית
ובכל זאת... כל רב בעולם יגיד שעדיף לתת לילד את הבחירה שלו ולא להכריח או לגרום לו... זה צריך לבוא ממנו אז דברי איתם על זה...
בהצלחה:)
בהצלחה:)
זה שעד עכשיו לא שמרתם את זה - זה לא אומר שלא צריך. אף פעם לא מאוחר לחזור בתשובה. צריך לתקן.
^^ תתקן את הצורת דיבור שלך ואז נדבר
תתקן את התפיסה והטאקט שלך ואז תדבר על לתקן אחרים.
אנונימי
ההורים שלי חזרו בתשובה שנתיים בערך לפני שנולדתי ויש לי שלושה אחים גדולים שהם לא דתיים אלא נשארו חילוניים.
בהתחלה היה להם קשה אבל הם התרגלו...
אני דתייה אגב
בהתחלה היה להם קשה אבל הם התרגלו...
אני דתייה אגב
לא בדיוק חזרו בתשובה אבל פשוט התחילו לשמור דברים מסוימים
זה לא מזיז לי כי הם אנשים בוגרים ושייחיו איך שהם רוצים..זה מפריע בנקודה שהם מתחילים לכפות את זה וזה בלתי נסבל
זה לא מזיז לי כי הם אנשים בוגרים ושייחיו איך שהם רוצים..זה מפריע בנקודה שהם מתחילים לכפות את זה וזה בלתי נסבל
באותו הנושא: