התחברות
הרשמה
אם גבהתי ארבע סנטימ בערך, ועליתי קילו שתים זה הגיוני הגובה חלק ממשקל?
5 באוגוסט 2019, 11:44
גובה
אימוני כושר
תפריטים
דיאטת בזק
מידות
2 תשובות
כן
מ
מה אתה עושה פה ילד
כן
ל
לא....................
באותו הנושא:
גבהתי 14 סנטימ אחרי הבר מצווה ואני עדיין נמוך...
היי גבהתי בערך ב 4 סנטימ נכון הגיוני ש עליתי קילו שתיים הגובה חלק מהמשקל?
יש לי בערך ארבע מאות שקל מה שווה יותר לקנות בעזריאלי בגדים או נעליים ?
הייתי בחול ועליתי במשקל כמה זמן בערך יקח לי לחזור למשקל הקודם?
נכון שגובהים יותר אז הגיוני שעולים קילו שתיים? גבהתי 3 סנטימ
עם בערך ב10:40 אני יוצאת לכיוון ישראל ארבע שעות טיסה, מתי אני יגיע לישראל?
בערך, כמה קלוריות זה שתי פרוסות לחם, חביתה, ובערך ארבע/חמש כוסות של פוקפורן ללא מלח?
זה הגיוני שלא גבהתי מלא זמן ועכשיו אני כבר בן 17 ופתאום גבהתי עוד
אני והמשפחה שלי נהייה מהשעה 12 עד ארבע בערך בסופרלנד,מה כדאי להכין ולקחת לשם?
אם למשל גבהתי מ1.53 ל1.54 אז איך אני אמורה להגיד את זה?גבהתי סנטימטר?
הורדתי מלפני ארבע שעות בערך את הגשר