4 תשובות
פשוט להפסיק. זה לא קשה להגיד שלא לעשות את זה
תנסי לשלוט בעצמך/ תעשי דברים אחרים
אני מניחה שזה נובע מהפרעת אכילה, תפני לטיפול.
שואל השאלה:
אין לי הפרעת אכילה אני אוכלת
אין לי הפרעת אכילה אני אוכלת
אנונימית
באותו הנושא: