6 תשובות
כן אני שונאת לחמם אותו במיקרו.
לא איכסה
אני אוהבת את האוכל שלי חם אבל לפעמים במיקרו זה יוצא דוחה. במיוחד שניצל תירס שחלק אחד יכול להיות חם ממש וחלק שני קרח
נופ