8 תשובות
להתרחק
לנתק קשר
אנונימי
פשוט וקל
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הרבה פעמים היא עושה לי טוב ונחמדה אלי..
זה לא שהיא משפיעה עליי לרעה זה פשוט שלפעמים אני נפגעת ממנה.
אותי בעצם הבעיה בי?וזה לא שהיא פוגעת בי אלא שאני רגישה מדי ונפגעת ממנה?
אבל הרבה פעמים היא עושה לי טוב ונחמדה אלי..
זה לא שהיא משפיעה עליי לרעה זה פשוט שלפעמים אני נפגעת ממנה.
אותי בעצם הבעיה בי?וזה לא שהיא פוגעת בי אלא שאני רגישה מדי ונפגעת ממנה?
אנונימית
שואל השאלה:
בבקשה תנעצו כדי שכמה שיותר אנשים יראו את זה ויגידו את דעתם..
זה באמת חשוב לי!
בבקשה תנעצו כדי שכמה שיותר אנשים יראו את זה ויגידו את דעתם..
זה באמת חשוב לי!
אנונימית
גם לי יש חברה כזו.
השאלה היא.. איך היא פוגעת בך? בצורה הומוריסטית אולי? או בצורה יותר קשה? אם זה משהו חמור כמובן לנתק קשר כי זה פשוט לא יעשה לך טוב להיות בקשר עם מישהי כזו. זה לגמרי toxic friendship
אני חושבת שאת צריכה לשבת איתה לשיחה ממש רצינית ולהגיד לה שתפסיק כי זה ממש פוגע בך.
ובכללי אני במקומך הייתי מתחילה לחשוב עם עצמי.. אני סומכת על הילדה הזו? הייתי מחשיבה אותה כאחת מהחברות הכי טובות שלי? אני אסתדר בלעדיה? וכו
אם התשובות שליליות, את יודעת כבר מה לעשות ((:
השאלה היא.. איך היא פוגעת בך? בצורה הומוריסטית אולי? או בצורה יותר קשה? אם זה משהו חמור כמובן לנתק קשר כי זה פשוט לא יעשה לך טוב להיות בקשר עם מישהי כזו. זה לגמרי toxic friendship
אני חושבת שאת צריכה לשבת איתה לשיחה ממש רצינית ולהגיד לה שתפסיק כי זה ממש פוגע בך.
ובכללי אני במקומך הייתי מתחילה לחשוב עם עצמי.. אני סומכת על הילדה הזו? הייתי מחשיבה אותה כאחת מהחברות הכי טובות שלי? אני אסתדר בלעדיה? וכו
אם התשובות שליליות, את יודעת כבר מה לעשות ((:
את צריכה להראות לה שהיא לא יכולה ככה להתנהג . תפגעי בה במשהו שהוא פאק אצלה וככה היא לא תציק לך יותר(מניסיון)
אז ממש בפשטות תשב לדבר איתה לבד ו.. תפרק לה תתחת!!!