מי שלא יודע זה me likey זה אומר אני מתה על זה אבל היא אומרת את זה באמצע משפטים בעיברית ועל כל מישפט שני וזה מחרפן אותי וזה אפילו קצת מביך אותה לדעתי . אמרתי לה שזה מביך היא אמרה שלא איכפת לה ושתבינו היא אומרת את זה גם בחוץ ועם אנשים וכאילו אין לה מודעות והיא אמרה שהיא מודעת לעצמה והיא כול שנייה מי לייקי מי לייקי יואוו מה לעשות ??? הסברתי לה 10000000 פעם