6 תשובות
וואי כבת אומרת אחי זה עושה לי צמרמורת נוראית בגוף וכולי חלחלה כזה(לא בקטע שוביניסטי או משהו זה פשוט מגעיל אותי)
תנסי לעצור את עצמך לפני שאת אומרת את זה, גם אני ככה אבל הכמות פעמים שאני אומרת את זה ירדה אני פשוט עוצרת את עצמי לפני שאני אומרת את זה כי זה התחיל לעצבן אנשים..אופס *_*
וואלה אחי לא יודעת ,סתם עיניין של הרגל ,תבקש מחבר שיגיד לך מתי אתה אומר ותתקן את עצמך
"אחי" זה פשוט לא מתאים לבנות, מצטער אבל זאת האמת
פשוט תפסיק..
אני שונא כשמשתמשים במילה הזאת בכללי.
באותו הנושא: