3 תשובות
אל תלחצי זה באמת לא כזה נורא
אני בכלל זרקתי את הפלטה אחרי חצי שנה והכל סבבה
יכול להיות שכשתחזרי ותשימי זה אולי יכאב קצת בהתחלה אבל לא יהיה נזק
אני בכלל זרקתי את הפלטה אחרי חצי שנה והכל סבבה
יכול להיות שכשתחזרי ותשימי זה אולי יכאב קצת בהתחלה אבל לא יהיה נזק
אז ככה נשמה
הכל בסדר זה לא חוזר למצב הקודם אין לך מה להיות בלחץ
הם סתם אומרים לך בשביל להלחיץ והיה לי גם גשר . ותהני בחופשה
אינסטגרם -
yovelbe90
הכל בסדר זה לא חוזר למצב הקודם אין לך מה להיות בלחץ
הם סתם אומרים לך בשביל להלחיץ והיה לי גם גשר . ותהני בחופשה
אינסטגרם -
yovelbe90
לא יקרה שום דבר בטוח אם לא תשימי רק 7 ימים
באותו הנושא: