אני צריכה עזרה שהייתי קטנה עשו לי חורים באוזניים ועשו לי אותם לא טוב (פירוט למטה)
עשו לי אותם ממש גרוע בקטע של חור אחד ממש בקצה והשני ממש ממש בפנים צמוד לפנים אני בלי עגילים כבר שנתיים ועדיין לא נסתמו לי החורים מה אפשר לעשות כדי לסתום והאם כדאי לי לעשות חורים חדשים אבל אז זה יראה קצת מוזר? אשמח לעזרה דחוף