4 תשובות
אולי יש לך אחוזי שומן גבוהים
כי את לא מחוטבת, והשומן שמצטבר , מצטבר בבטן.
כי את לא עושה כושר?
אולי הקיבה שלך התרגלה לקצת אוכל, אז כשאת אוכלת טיפה יותר ישר רואים
באותו הנושא: