2 תשובות
פשוט שמה מים חמים עם התפוחי אדמה ואז מקלפת אותם
חותכת
שמה על המגש
ושמה בתנור.
חותכת
שמה על המגש
ושמה בתנור.
הכי טעים...תרתיחי תפוחי אדמה במים עד יהיו רכים.
תחממי תנור לחום גבוה, תניחי אותם על תבנית, ותלחצי עליהם עם תחתית של כוס, תפזרי מעל מלח ופלפל, ולתנור עד שיהיו שחומים.
במידה ואת רוצה תפוחי אדמה "של מדורה".
במקום למחוץ אותם עם כוס, תפזרי על תבנית מלח גס( הרבה) ותניחו אותם על המלח, מלח מוליך חום וגורם להם להיות שרופים כמו במדורה.
תחממי תנור לחום גבוה, תניחי אותם על תבנית, ותלחצי עליהם עם תחתית של כוס, תפזרי מעל מלח ופלפל, ולתנור עד שיהיו שחומים.
במידה ואת רוצה תפוחי אדמה "של מדורה".
במקום למחוץ אותם עם כוס, תפזרי על תבנית מלח גס( הרבה) ותניחו אותם על המלח, מלח מוליך חום וגורם להם להיות שרופים כמו במדורה.
באותו הנושא: