9 תשובות
כן, גיליתי את זה דרך חברה הוא לא אמר לי את זה אבל הוא סיפר לה ואז היא סיפרה לי את זה, וכאילו לא הבנתי למה ההרגשתי משהו מוזר בקשר שלנו ואז הבנתי את זה..
אחר כך סוג של ניתקנו קשר ועכשיו אנחנו בקשר אבל לא כמו פעם
אחר כך סוג של ניתקנו קשר ועכשיו אנחנו בקשר אבל לא כמו פעם
כן הרגשתי אותו דבר :)
אני התאהבתי בו
הקשר נותק
הקשר נותק
אנונימית
כן אבל זה לא היה ממש הדדי כי לא ידעתי מה אני רוצה
לא כי אין לי ידידים
אנונימית
קרה לי שאמרתי לא לידיד כי הוא בוא נגיד לא הילד הכי טוב שמצאתי ויש לו אופי חרא וגם יופי בקיצור אז כזה חודש לא דיברנו ואחרי חודש התחלנו ליצור את הקשר מחדש והיום הוא כבר מדבר איתי די הרבה
כן
כן, שאני לא מרגישה ככה אליו ואני אוהבת אותו בתור ידיד שלי.
התרחקנו אחר כך...
התרחקנו אחר כך...
כן, ושזה לא ילך כי לא באלי להרוס את הידידות שלנו והכל היה בסדר אחרכך
באותו הנושא: