6 תשובות
כן , הסברתי פשוט שאני לא רואה אותו בצורה כזאת
כן וגם אני הייתי בו אז..
לא קרה לי עדיין, אבל אם יקרה, אני אגיד את האמת שאני לא יודעת כל כך מה להגיד לו, אם אני בעניין אני אגיד לו, אם אני לא אני אגיד לו שזה לא כל כך מתאים כי זה לא הדדי בינינו
כן את האמת שהוא לא אמר לי את זה, אבל הרגשתי משהו מוזר בקשר שלנו וגם כשנפגשנו, וחברה ממש טובה שלי שהייתה באותה התקופה סיפרה לי את זה שהוא אמר לה, אחר כך התרחקנו קצת אין לי מושג איך זה קרה ועכשיו אנחנו בקשר אבל לא כמו פעם..
דיברנו על זה ואז ניהינו זוג