6 תשובות
תעברי לפנימייה שאבא שלך ילך לפסיכולוג
תשמעי מלא שירים ותיהיי בחדר תתנתקי מהכל , ואם הוא צועק עליך או משהו כזה תנסי להתעלם .
אנונימית
תבדקי אם עד שתעברי לפנימייה את תוכלי לגור אצל סבתא שלך אולי
אנונימי
שולחת חיבוק.
תתעלמי פשוט,אף אחד לא שווה שתכנסי בגללו לדיכאון.
גם אני באותו מצב רק שאני לא הולכת לפנימיה, אם את רוצה לדבר על זה עם מישהו אני פה❤
ותנסי להתעלם ממנו ולהחזיר כמה שפחות כי אי אפשר לדבר עם אנשים כאלה בהיגיון
אולי תלכי להיות אצל חברה אצל סבתא שלך קצת להתרחק מהבית זה יעזור לך וירגיע את שניכם