7 תשובות
תשטפי את הידיים עם סבון,
זה פעם ראשונה שזה קורה ?
זה פעם ראשונה שזה קורה ?
שואל השאלה:
פעם ראשונה אחרי שנים של סבל בתור ילדה+ נערה
איך אני אלך מחר בחוץ יחשבו נאנסתי ככה זה נראה :(
פעם ראשונה אחרי שנים של סבל בתור ילדה+ נערה
איך אני אלך מחר בחוץ יחשבו נאנסתי ככה זה נראה :(
אנונימית
למה את לא מדווחת לרווחה ?
שואל השאלה:
כי לא מזיז להם
מחר אני יראה את זה לחבר הכי טוב שלי הוא לא ירשה לי להשאר בבית הזה יותר
כי לא מזיז להם
מחר אני יראה את זה לחבר הכי טוב שלי הוא לא ירשה לי להשאר בבית הזה יותר
אנונימית
תתקשרי למשטרה
דחוף
ומחר תספרי ליועצת בבית ספר
ולרווחה ןלמועצה לשלום הילד
בבקשה ממך אל תישארי לסבול אלימות זה לא מגיע לך ואת לא אשמה
אני פה בשבילך לכל מה שאת צריכה
דחוף
ומחר תספרי ליועצת בבית ספר
ולרווחה ןלמועצה לשלום הילד
בבקשה ממך אל תישארי לסבול אלימות זה לא מגיע לך ואת לא אשמה
אני פה בשבילך לכל מה שאת צריכה
שואל השאלה:
תודה אבל אני מעל 20 כתבתי
תודה אבל אני מעל 20 כתבתי
אנונימית
מצטערת לא שמתי לב
אם את מעל 20 למה שלא תעזבי את הבית? אז כבר לא ילדה את חייבת לדאוג לעצמך ולא לתת לו להתעלל בך
אם את מעל 20 למה שלא תעזבי את הבית? אז כבר לא ילדה את חייבת לדאוג לעצמך ולא לתת לו להתעלל בך
באותו הנושא: