9 תשובות
כלום
אתם לא מתכננים להקים ביחד משפחה ומשק בית
זה לגמרי מיותר
אתם לא מתכננים להקים ביחד משפחה ומשק בית
זה לגמרי מיותר
לדעתי זה כן "שווה", ויש פעמים שזה כן מחזיק מעמד.
למשל ההורים של החברה הכי טובה שלי ביחד בגיל 14 כיום הם בני 40+ וזה לגמרי מדהים.
נכון יש מקרים כאלו שהם די נדירים, ואני לא רואה בזה דבר רע.
ולדעתי זה די נחמד אני מסכימה עם הדבר הראשון שכתבת למעלה..
למשל ההורים של החברה הכי טובה שלי ביחד בגיל 14 כיום הם בני 40+ וזה לגמרי מדהים.
נכון יש מקרים כאלו שהם די נדירים, ואני לא רואה בזה דבר רע.
ולדעתי זה די נחמד אני מסכימה עם הדבר הראשון שכתבת למעלה..
קודם כל, לא כולם נפרדים, יש מערכות יחסים בגיל ההתבגרות שמחזיקות מעמד. גם אנשים בוגרים נפרדים (ולא פחות מבני נוער), אז מה, נשאר רווקים לנצח?
חוץ מזה שמכל מערכת יחסים לומדים וצוברים חוויות, גם אם נפרדים זה לא אומר שהקשר היה לשווא.
חוץ מזה שמכל מערכת יחסים לומדים וצוברים חוויות, גם אם נפרדים זה לא אומר שהקשר היה לשווא.
שווה
לא מסכימה עם זה שנשארים עד גיל מאוחר כי זה קורה בקושי
אבל זה עדיין כיף ישלך מישהו לאהוב ואני חושבת שלא חייב להיות בזוגיות בשביל משפחה ובית כאילו כן בסופו של דבר ברור אבל אפשר גם בלי לחשוב על העתיד כל הזמן מה שבגיל מבוגר פחות אפשרי
לא מסכימה עם זה שנשארים עד גיל מאוחר כי זה קורה בקושי
אבל זה עדיין כיף ישלך מישהו לאהוב ואני חושבת שלא חייב להיות בזוגיות בשביל משפחה ובית כאילו כן בסופו של דבר ברור אבל אפשר גם בלי לחשוב על העתיד כל הזמן מה שבגיל מבוגר פחות אפשרי
שואל השאלה:
טוב צודקת , ההורים שלי הכירו עוד כשהיו ילדים בגן דרך ההורים שלהם
ולבסוף התחנו והולידו אותי
רק שאבא שלי אחרי זה בכל זאת עזב אותנו
פשוט היה לי כבר חבר שנתיים
ועבר עכשיו שלוש שנים ואני מרגישה שאני חייבת אהבה , אהבה מבן שיאהב אותי יחבק אותי וידאג לי אוף וזה משגע אותי כי מצד אחד וזה לא יחזיק הרבה זמן ושבור לי שוב את הלב
אבל מצד שני בזמן שנהיה ביחד יהיה כיף
ואי אפשר לדעת אם בעתיד אני יוכל לחוות את זה
טוב צודקת , ההורים שלי הכירו עוד כשהיו ילדים בגן דרך ההורים שלהם
ולבסוף התחנו והולידו אותי
רק שאבא שלי אחרי זה בכל זאת עזב אותנו
פשוט היה לי כבר חבר שנתיים
ועבר עכשיו שלוש שנים ואני מרגישה שאני חייבת אהבה , אהבה מבן שיאהב אותי יחבק אותי וידאג לי אוף וזה משגע אותי כי מצד אחד וזה לא יחזיק הרבה זמן ושבור לי שוב את הלב
אבל מצד שני בזמן שנהיה ביחד יהיה כיף
ואי אפשר לדעת אם בעתיד אני יוכל לחוות את זה
אנונימית
שווה להיות בזוגיות בשביל הזמן שאת במערכת יחסים בסדר אז בסוף לא נשארים ברוב המקרים מה אבל עכשיו את תתחילי לא לחיות את החיים שלך כי בכל מקרה בסוף מתים
שואל השאלה:
היה מפריעה לכם אם למשל בעתיד הבעל שלכן או לאישה היו נגיד שלוש אקסים בגיל ההתבגרות?
היה מפריעה לכם אם למשל בעתיד הבעל שלכן או לאישה היו נגיד שלוש אקסים בגיל ההתבגרות?
אנונימית
ממש לא מצידי שיהיה לו 10 זה גיל שעושים דברים כאלה אנלא צריכה עכשיו שיהיה איתי כאילו זה פעם ראשונה שהוא עם בת
לדעתי זה לא כזה מיותר, כי זה גיל ההתבגרות, ו..את יודעת, מתבגרים, מחפשים כבר את מי להכיר, יש רגשות והורמונים, רוצים אהבה, וזה גם יכול לתת ניסיון לדעתי בשביל קצת להכיר מה זה זוגיות, גם אם זה לא מחזיק מעמד כלכך
באותו הנושא: