4 תשובות
מה זה משנה? כל עוד כיף לך ואת נהינת למה לא?
זה הגיוני לחלוטין שתהי שם.
האימון היה לך כיף ונהנת, אין סיבה שתמנעי את זה מעצמך.
תהני (:
שואל השאלה:
אתן הייתם ממשיכות ללכת אם הייתן במצב שלי?
אנונימית
אני חרדתי אז לא בטוח מה הייתי עושה.. במקומך לא הייתי שם מההתחלה..
אני חושב שנכון לך ללכת אבל, בהחלט