4 תשובות
מה זה משנה? כל עוד כיף לך ואת נהינת למה לא?
זה הגיוני לחלוטין שתהי שם.
האימון היה לך כיף ונהנת, אין סיבה שתמנעי את זה מעצמך.
תהני (:
האימון היה לך כיף ונהנת, אין סיבה שתמנעי את זה מעצמך.
תהני (:
שואל השאלה:
אתן הייתם ממשיכות ללכת אם הייתן במצב שלי?
אתן הייתם ממשיכות ללכת אם הייתן במצב שלי?
אנונימית
אני חרדתי אז לא בטוח מה הייתי עושה.. במקומך לא הייתי שם מההתחלה..
אני חושב שנכון לך ללכת אבל, בהחלט
אני חושב שנכון לך ללכת אבל, בהחלט
באותו הנושא: