2 תשובות
ממליץ על הסרטונים של צנזור, את יכולה גם לנסות להשיג חומרי לימוד בשביל לתרגל קצת. בשביל לתכנת יש מגוון גדול מאוד של פלטפורמות, הייתי ממליץ לך לנסות לברר מה לומדים באוניברסיטה שלך בקורס מבוא למדעי המחשב, ולהתחיל ללמוד את השפה הזו, ואז יהיה לך יותר קל להתאקלם אליה בקורס עצמו (לרוב זה יהיה גאווה, c או פייתון)
כל מה שקשור למתמטיקה, יש ביוטיוב סרטונים של אביב צנזור ועוד מרצה אחד שמסבירים חומר בצורה מעולה. החל מליניארית א' ועד לאימפי.
באותו הנושא: