7 תשובות
אני יוכל כי לאמא שלי יש דירה ולאבא יש דירה ויש לי רק אח אחד אז סיכוי גדול שאוכל
אנונימי
כן, למה לא?
לא נסיים לשלם עליה גם אחרי שנמות
אנונימית
ברור שכן, למה לא??
כן אבל אני אסיים לשלם עליה כשאני אהיה כבר בפנסיה
כן אבל צריך לעבוד ממש קשה
כן, אבל קשה
אנונימית