4 תשובות
זה אותו חומר פעיל רק חזק יותר. יש המון תופעות לוואי גם לזה.
ריטלין la וקונצרטה, יש להם פחות תופעת לוואי מאשר לריטלין רגיל, יש כאלה שאומרים שלקונצרטה אין בכלל תופעות, אני לא מאמינה לזה.
אני חושבת שכן.. תחפשי בגוגל
לא, רק אין תאבון אבל זה ממש סבבה זה עוזר מאוד...
באותו הנושא: