2 תשובות
וואו, בגלל זה אני מפחדת ללכת לפסיכולוג. כי כשאתה אומר לו מה אתה באמת מרגיש במקום לטפל בך הוא פשוט מעביר אותך למישהו אחר.
אני במקומך הייתי אומרת שהכל בסדר ושאת מרגישה יותר טוב ומתמודדת עם זה בעצמי...
דברי איתי אם את צריכה יש גם את ארגון סהר שיכולים לעזור
נשיקותת