9 תשובות
מאוד מפגר. אל תעשי דבר כזה
זה לא מטומטם, אפשר להבין את זה האמת.
וואי זה ממש כיף חחח כולם באים לבקר אותך ומביאים לך מתנות... אבל אל תפגעי בעצמך כדי לחזור לשם זה לא שווה את זה
שואל השאלה:
אני לא יכולה לדבר איתה על זה...
אבל אני יכולה להגיד שזה עשה לי טוב להיות מוקפת בסביבה דואגת, כמו שעשה לי טוב על הלב שמלא אנשים מהסביבה הקרובה שלי דאגו לי, ואבא שלי... בכלל, הוא בקושי מדבר איתי וכשהייתי בבית חולים הוא בא לבקר ועוד פעמים, ואמא שלי...
בקיצור... לא יודעת, לא יוצא לי מהראש המחשבה הזאת של ההרגשה הזאת שאני אהובה וחשובה ושדואגים לי כלכך
אנונימית
האמת שבגיל 9 התאשפזתי בבית חולים לניתוח ביד, ומוזר להגיד אבל זו היתה אחת החוויות הכי טובות בחיים שלי. הייתי בצום, אבל פגשתי שם חבר והיה לי ממש כיף איתו, והיה יריד למטה ושיחקנו עם כסאות גלגלים. וקרובי משפחה קנו לי בובות ומתנות... ואחרי הניתוח אכלתי קוראסון כזה גדול...
תכל'ס אישפוז זה לא תמיד כזה גרוע.
נראה לי שאת מרגישה שאת רוצה שאנשים ידאגו לך ויהיו אתך או שיתנו לך יחס וכל זה לכן את רוצה לחזור להיות באשפוז, זו הסיבה שלך, את רוצה שאנשים ידאגו לך ולכן את רוצה לחזור להיות שם ?
שואל השאלה:
כן...
אנונימית
את חושבת שאולי תנסי לדבר עם אנשים במשפחה שלך ולעשות שיתנו לך יחס בדרך פחות מזיקה , אולי לבלוט במשהו ?
שואל השאלה:
^לגמרי!
אם היה לי עוד פרחים הייתי נותת לך
אנונימית