6 תשובות
חחח כן.
חחח וואו, כן.
אופס, התכוונתי וואלה כע
אמאלה אבל מה מתנשא בלדבר עברית תקינה ולהגיד כן במקום כע?? כע זה נשמע כזה עילג. זה לא כאילו אומרים אלוטית במקום מגבת או גזוזטרה במקום מרפסת.
ולשאלה, לא.
שואל השאלה:
אני מתכוון סתם לדוגמה לומר
"איזה שירים את אוהבת"
במקום "אילו"
אה... טוב מי שמתקן אותך על זה פשוט מוזר.