6 תשובות
חחח כן.
חחח וואו, כן.
אופס, התכוונתי וואלה כע
אופס, התכוונתי וואלה כע
חחח נכוןן
אמאלה אבל מה מתנשא בלדבר עברית תקינה ולהגיד כן במקום כע?? כע זה נשמע כזה עילג. זה לא כאילו אומרים אלוטית במקום מגבת או גזוזטרה במקום מרפסת.
ולשאלה, לא.
ולשאלה, לא.
שואל השאלה:
אני מתכוון סתם לדוגמה לומר
"איזה שירים את אוהבת"
במקום "אילו"
אני מתכוון סתם לדוגמה לומר
"איזה שירים את אוהבת"
במקום "אילו"
אה... טוב מי שמתקן אותך על זה פשוט מוזר.
באותו הנושא: