12 תשובות
עברתי גזענות המון פעמים בגלל שאני רוסיה.
אז היו יורדים עלי
אז היו יורדים עלי
כן, כולם עוברים בשלב מסויים גזענות או אנטישמיות בחיים שלהם
לא
חוויתי אנטי-אתאיסטיות, נחשב?
לא חוויתי שנאה בגלל העדה או דת (חוסר דת, יותר נכון) אבל חוויתי עלבונות ושיפוטיות על כל דבר אחר בי.
לא חוויתי שנאה בגלל העדה או דת (חוסר דת, יותר נכון) אבל חוויתי עלבונות ושיפוטיות על כל דבר אחר בי.
לא, לכל הפחות עוד לא
גזענות-כן
יצאתי עם ערבי בדו בפאבג
והוא זרק עליי רימון והרג אותי כי אני ישראלי
והוא זרק עליי רימון והרג אותי כי אני ישראלי
כע...
תאמינו או לא אבל אצלי ביסודי זה היה מגניב להיות רוסי ואני ממש לא, אז... אפשר לומר שסוג של
אנונימי