18 תשובות
יאפ
כל היסודי שלי :/
אנונימית
כן
כן..
אנונימית
החברה הכי טובה שלי (לשעבר) עברה וראיתי את זה
לא אבל כל היסודי ביקשו ממני שאני אלמד אותם לקלל ברוסית לול
כל היסודי
אם זה נחשב, עברתי פעם אנטישמיות כשהתגוררתי בארצות הברית.
לא..
לא
כן , קיללו והעליבו אותי בגלל שאני רוסיה ...אה וגם הייתה אפליה ,אבל זה היה בילדות .
כן
הומופוביה
באותו הנושא: