7 תשובות
מוותרת גם ככה החופש ארוך לי מידי
אנונימית
לא כי גם ככה אני מסיימת בשנה הזאץ
קולל
אני סיימתי כבר השנה, אבל חשבתי תיאורתית חחח, זה במילא לא היה קורה בתכלס גם אם הייתי ממשיכה ללמוד.
כן כי אני מרוויחה עוד חופש מכל זה
מסכימה.
בסופו של דבר אני מרוויחה שבןע חופש יותר מכולם.
כן מסכימה