3 תשובות
מה
אני ממש לא ממליצה עשיתי שם לפני פחות מחודש וזה נהיה לי גלי היום שלחתי להם הודעה מחכה שיענו ועלה לי פשוט מלא כסף חבל על הכסף תעשי במקום אחר
אני יש לי החלקה, לא במגודרנות, גל גהלי עשתה וזה נראה טוב
באותו הנושא: