3 תשובות
הי כן אני עשיתי הם מומחים לילדות ומשש נחמדים... ההחלקה מדהימה
תגידי איזה שיער היה לך לפני ההחלקה? והשיער שלך עכשיו מקלות אחרי שאת חופפת או שאת צריכה לעשות פן?
אנונימית
היי! כן אני עשיתי אבל אצלי זה מסובך זה היה החלקה משקמת ואז משי. בגדול זה היה אמור לעלות 1300 אבל כשטל (הספר שלהם) ראה את השיער הוחלט משהו אחר. אני מצרפת לך את המספר שלו תתייעצי איתו! הם מדהימים והתוצאה מושלמת!
מגונדרות- 0505878711
מגונדרות- 0505878711