7 תשובות
כן אין להן מה לשדר ואת הטמטום הזה ילדים קטנים רואים ומעריצים
בכללי הערוץ הזה מיותר
זה ערוץ הילדים? אם כן, זה פשוט נוראי.
הילדים שגדלים על זה יהיו מבוגרים נוראיים.
הילדים שגדלים על זה יהיו מבוגרים נוראיים.
זה: *קיים*
מאקו:עלייה קיצונית במספר ההתאבדויות ושימוש בסמים בקרב נוער
מאקו:עלייה קיצונית במספר ההתאבדויות ושימוש בסמים בקרב נוער
חח זה מצחיק אותי זה כל כך מטומטם יותר מטיילור ובן זיני
זה ערוץ ממש מיותר
זה אמור להיות ערוץ של ילדים למה הם מעלים שם דברים שאפילו בני נוער לא אוהבים..? כאילו מי באמת אוהב לבזבז את הזמן שלו ולראות 2 בנות יושבות במכונית ואוכלות חח
אנונימית
באותו הנושא: