4 תשובות
בטח את אחת כזו שמסתובבת ויוצאת עם הרבה חברים אבל בתכלס את מרגישה לבד כי את רק נמצאת ביציאות אבל לא באמת מתחברת לחברים ולא באמת איתם
את צריכה יותר לזרום ולא להיות יותר מידי דקדקנית
אני מבין אותך לגמרי, ואין לי תשובה לזה
אם את מוצאת משהו שיעזור לך עם זה, תגידי גם לי
באותו הנושא: