18 תשובות
מתביישת
שואל השאלה:
למה מתביישת?
אנונימית
מתביישת.
אנונימית
שואל השאלה:
יכולים להסביר למה אתם מתביישים? מעניין אותי לדעת
אנונימית
לא מחשיב את עצמי כיהודי, או כמשתייך לשום דת.
גאה להיות יהודי
גאה,אני לא מושפע מחו"ל בכלל
גאה, אנחנו העם הכי חזק שעבר הכי הרבה מה יש להתבייש
אני לא מתביישת בזה. אני אולי כן אתבייש להגיד בסביבות מסויימות בהן זה נחשב דבר רע, אבל באופן כללי אני לא מתביישת, זה דווקה נראה לי דיי מגניב להיות מיוחדת כזה (כשאני בחו"ל או בצ'טים עם אנשים מחו"ל למשל)
אנונימית
לא מתביישת במה יש לי להתבייש?
אני לא יהודייה אז אם אני אטען שאני יהודיה זה יהיה שקר טיפשי
גאה מה זה
לא רואה סיבה להתבייש. רואה הרבה סיבות להתגאות.
בטח שאני גאה, למה שאתבייש להיות חלק מהעם שהכי השפיע על ההיסטוריה
גאה ברור
גאה..
ככה נולדתי מה הבעיה
באותו הנושא: