18 תשובות
מתביישת
שואל השאלה:
למה מתביישת?
למה מתביישת?
אנונימית
מתביישת.
מתביישת.
אנונימית
שואל השאלה:
יכולים להסביר למה אתם מתביישים? מעניין אותי לדעת
יכולים להסביר למה אתם מתביישים? מעניין אותי לדעת
אנונימית
לא מחשיב את עצמי כיהודי, או כמשתייך לשום דת.
גאה להיות יהודי
בטח שאני גאה, למה שאתבייש להיות חלק מהעם שהכי השפיע על ההיסטוריה
גאה ברור
גאה..
ככה נולדתי מה הבעיה
ככה נולדתי מה הבעיה
לא מתביישת במה יש לי להתבייש?
אני לא יהודייה אז אם אני אטען שאני יהודיה זה יהיה שקר טיפשי
גאה
גאה,אני לא מושפע מחו"ל בכלל
לא רואה סיבה להתבייש. רואה הרבה סיבות להתגאות.
גאה, אנחנו העם הכי חזק שעבר הכי הרבה מה יש להתבייש
אני לא מתביישת בזה. אני אולי כן אתבייש להגיד בסביבות מסויימות בהן זה נחשב דבר רע, אבל באופן כללי אני לא מתביישת, זה דווקה נראה לי דיי מגניב להיות מיוחדת כזה (כשאני בחו"ל או בצ'טים עם אנשים מחו"ל למשל)
אנונימית
גאה מה זה
באותו הנושא: