11 תשובות
10. זה עושה כאב ראש נוראי, זה ממש לא בריא. זה פשוט מלא תבלינים וחומרים משמרים.
10 עדיף שלא..
מנה חמה בכללי לא בריאה
יש דברים יותר טעימים ובריאים יותר ממנה חמה
שואל השאלה:
יש לך אופציות?
אנונימית
תאכלי, כל עוד זה חד פעמי.
10 חבל על ההליכה
קודם כל כל הכבוד על ההליכה:)
דבר שני מנה בריאה לא מומלצת בכללי אבל אחרי ספורט ופעילות גופנית בטח שלא...
אם בא לך לאכול משהו אולי תוכלי משהו אחר יותר בריר ומזין ומחר תוכלי מנה חמה..
אבל אני ממש מליצה לך לעשות לבד את "מנה חמה" שבא לך...
קוסקוס/מרק/מרק עם נודלס או כל דבר אחר שיש במנה חמה..
בתיאבון:)❤
את יכולה ללכת לסופר ולקנות מלא דברים טעימים שאפשר להוסיף לסלט(אבוקדו/גבינה/תירס וכו) וליצור סלט אחד הטעימים
שואל השאלה:
תודה לכם :)
אנונימית
תאכלי אוכל שמכינים ובריא כמו נגיד סלט עם לחם עם גבינה זה ממש בריא בשבילך