5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
אנונימית
נראה לי סבבה עם שניהם אבל תנסה
שואל השאלה:
אני בת חחח
ואני אעשה רק עם ביצה קשה עדיף שלא יהיה לא טעים
אנונימית
רק ביצה
וטוסט ביצה זה אכן טעים
רק ביצה קשה לדעתי.