5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
אנונימית
נראה לי סבבה עם שניהם אבל תנסה
שואל השאלה:
אני בת חחח
ואני אעשה רק עם ביצה קשה עדיף שלא יהיה לא טעים
אני בת חחח
ואני אעשה רק עם ביצה קשה עדיף שלא יהיה לא טעים
אנונימית
רק ביצה
וטוסט ביצה זה אכן טעים
וטוסט ביצה זה אכן טעים
רק ביצה קשה לדעתי.
באותו הנושא: