11 תשובות
ידני, כי אז את יכולה לנהוג גם וגם
ידני זה קול יותר
ידני כי בידני את גם יודעת אוטומט וגם בחול נוהגים בעיקר על ידני ואוטומט בחול עולה יותר כסף
וגם רוב המכוניות המדהימות והכי טובות זה גירהרגיל
אוטומט.
לא רלוונטי ללמוד נהיגה על ידני בשנת 2019.
ידני יכול לכסות את שניהם, ובחו"ל לרוב יש ידני, לפי מה ששמעתי. אם את עושה אוטומט, את לא יכולה לנהוג על ידני. ידני מכסה את שניהם, פשוט
ידני
כח בחול השכרת רכב זה עם ידני
ויותר קל לעבוד מידני לאוטומט מאשר מאוטומט לידני
ערבים לומדים על ידני כי הם עתיקים
הקטע שאומרים שביום יש רק ידני זה בוחשיט, בכל מדינה אפשר להשכיר רכב אוטומט והפער במחירים ממש זניח. ללמוד ידני עכשיו זה ממש ממש מיותר
שבחול*** (לא ביום)
אני למדתי אוטומט כי באמת לא רואה סיבה ללמוד על ידני בתקופה שאנחנו חיים בה
ולהוסיף 200 שקל על רכב אוטומט בחול לא יהיה מה שישבור את הכיס