7 תשובות
לדבר איתו ברגוע קודם כל.
ולהסביר לי שיש דברים שהם לא מתאימים לך, אף אחד לא יקבע לך עד איזה שעה לצאת בגיל 17.
זה מוגזם ואת צריכה להסביר לו.
אבל לא להיות בן אדם פרוע שלא עושה כלום עם עצמו. כי פה הוא צודק.
שואל השאלה:
הו חיי בפעם, אני הולכת סיבוב עם ידיד הוא מתנהג אלי כאילו אני הולכת לשכב איתו או משהו ומתעצבן
אנונימית
אז את צריכה להסביר לו את זה.
שואל השאלה:
זהו שאני כן עושה עד עכשיו למדתי משבע בבוקר עד אחד בבית ספר, התנדבתי ויצאתי עם חברים.
אני לא יודעת מה הוא רוצה הוא לא בבית רוב הזמן ואני הולכת למכון כמה פעמים בשבוע הוא סתם כל הזמן דופק לי יציאות כאלה בגלל אחותי התאומה וזה משגע, הבן אדם אטום אי אפשר לדבר איתו
אנונימית
תעשי מה שאת מרגישה לנכון, פשוט אל תעשי שטויות.
שואל השאלה:
זהו שהוא לא נותן לי לחיות את החיים שלי כמו שאני רוצה אני עובדת ולא חסר לי כסף אם הוא ככ דואג ואני אחראית על החיים שלי ומסדרת לעצמי לוז ולא משנה כמה אני מתאמצת בכל דבר תמיד יש לו דברים רעים להגיד
אנונימית
באותו הנושא: