5 תשובות
לצערי
תלוי איפה. בשכבה שלי יש, אבל בכיתה אין
תמיד יהיה, בכל מקום
אהמ בערך, אבל זה יותר פשוט עניין של קבוצות כמו בכל חברה אנושית אחרת, ומי שהיה בקבוצה של המקובלים ישאר בקבוצה הזו, אבל יש ערבוב בין הקבוצות. זה לא כזה נורא.
אנונימי
אצלי זה כבר לא ככה עוד מהחטיבה
באותו הנושא: