10 תשובות
לא נשמע טוב בכלל
איכס איכס מה
כןן מודה באשמה אבל זה טעים רצח ואני עושה את זה מידי פעם עם כיף כף זה ממש טעים
לא את היחידה
שואל השאלה:
יש אני לא לבד רציני זה טעים
יש אני לא לבד רציני זה טעים
אנונימית
מהמה..
אף פעם לא ניסיתי אבל זה נישמע טעים ממש
זה נשמע טעים
היו כאלה שעשו את זה?
לא, אבל הייתי עושה את זה אבל עם וופל שוקולד רגיל
באותו הנושא: