3 תשובות
זה לא טוב לאכול בלילה למרות שגם אני אוכלת בלילה לול
זה סבבה לא קרה כלום
לא הכי טוב לאכול בלילה אבל זה לא סוף העולם אם זה מפריע לך בקטע של להשמין תשתי תה ירוק
אנונימית