4 תשובות
אולי הוא פשוט פרש מסטיפס
או שפרש או שלא מתחשק לו לענות.
יש כאלה שמתחברים כל איזה שני וחמישי ויש כאלה שמתחברים לאחר שנה חחח כמוני אופסי
שואל השאלה:
כן אבל דיברנו כל יום
ואז ביום ראשון דיברנו פחות, והוא עוד אמר שהוא רוצה שנחזור לדבר. ובום. נעלם.
כן אבל דיברנו כל יום
ואז ביום ראשון דיברנו פחות, והוא עוד אמר שהוא רוצה שנחזור לדבר. ובום. נעלם.
אנונימית
באותו הנושא: