4 תשובות
אולי הוא פשוט פרש מסטיפס
או שפרש או שלא מתחשק לו לענות.
יש כאלה שמתחברים כל איזה שני וחמישי ויש כאלה שמתחברים לאחר שנה חחח כמוני אופסי
שואל השאלה:
כן אבל דיברנו כל יום
ואז ביום ראשון דיברנו פחות, והוא עוד אמר שהוא רוצה שנחזור לדבר. ובום. נעלם.
אנונימית