5 תשובות
אני
אני לא רשום בינתיים לשום מסגרת אני עובר לפנימייה ביום רביעי ועד שימצאו לי בית ספר יעבור עוד שבוע
והשתחררתי מהבית חולים לפני נצח
אנונימי
אני וכלום כי זה היה ניתוח
הרבה פעמים, כמה פעמים בגלל חו"ל, כמה פעמים בגלל מחלות וכאלה. לא עשו לי כלום
שנה שעברה כי היה לי איזה מקרה מטומטם ולא רציתי ללכת בגללו הביאו לי קבס
כלום כי הייתי חולה