3 תשובות
כן, הגיוני לגמרי
מחלות לעיתים משתקות את הבן אדם למיטה והתיאבון 'נעלם', ויורדים במשקל.
הגיוני בהחלט. יכול להיות שאתה חולה והגוף שלך במאמץ אז אתה משתמש בהרבה אנרגיה ושורף הרבה קלוריות וגם אמרת שלא אכלת כבר הרבה זמן
הגיוני, תרגיש טוב!