5 תשובות
אני לא יודעת בנוגע למנהג הזה, אבל גופה נרקבת גם בארון
את מדברת על dia de los muertos?
של המקסיקנים?
שואל השאלה:
כן אבל אצל הנוצרים או כאלה שלא יהודים נראה לי שהמנוח נקבר בארון קבורה ככה שלא קורה לגופה כלום
לא נראלי
לא אפשרי , הגופה מתפוררת
באותו הנושא: