5 תשובות
אני לא יודעת בנוגע למנהג הזה, אבל גופה נרקבת גם בארון
את מדברת על dia de los muertos?
של המקסיקנים?
של המקסיקנים?
שואל השאלה:
כן אבל אצל הנוצרים או כאלה שלא יהודים נראה לי שהמנוח נקבר בארון קבורה ככה שלא קורה לגופה כלום
כן אבל אצל הנוצרים או כאלה שלא יהודים נראה לי שהמנוח נקבר בארון קבורה ככה שלא קורה לגופה כלום
לא נראלי
לא אפשרי , הגופה מתפוררת
באותו הנושא: