6 תשובות
כולם מקנאים.
זה בסדר,רגשות שלכולם יש.
תפסיק לחשוב מה יש להם ולך אין.
תנסה להתרכז באיך אתה עושה טוב לעצמך.
זה בסדר,רגשות שלכולם יש.
תפסיק לחשוב מה יש להם ולך אין.
תנסה להתרכז באיך אתה עושה טוב לעצמך.
שואל השאלה:
מה שעושה לי טוב זה מה שיש במי שאני מקנא
מה שעושה לי טוב זה מה שיש במי שאני מקנא
אנונימי
שואל השאלה:
נתת תשובה טובה לדעתי. תוכלי קצת להרחיב לי אותה להסביר לפרט ... זה חשוב לי
נתת תשובה טובה לדעתי. תוכלי קצת להרחיב לי אותה להסביר לפרט ... זה חשוב לי
אנונימי
חבל.
אז תנסה להשיג,לעבוד בשביל שיהיה לך גם.
אז תנסה להשיג,לעבוד בשביל שיהיה לך גם.
אז תפסיק. זה עבןדה..אין מה לעשות ואיך דרך להתחמק ממנה
פשוט תגיד לעצמך: מה ששלי יגיע אליי ואף אחד לא יצליח לפגוע בזה ומה שלא שלי לא יגיע אליי לא משנה כמה האנזה להשיג אותו.
תאמין באמת שכל מה שיעשה לך טוב מחושב ומגיע אלייך. ומה שלא יעשה לך טוב לא יגיע אלייך
ותודה על מה שיש לך...תעריך את מה שיש לך שאולי מישהו אחר מתפלל אליו גם
פשוט תגיד לעצמך: מה ששלי יגיע אליי ואף אחד לא יצליח לפגוע בזה ומה שלא שלי לא יגיע אליי לא משנה כמה האנזה להשיג אותו.
תאמין באמת שכל מה שיעשה לך טוב מחושב ומגיע אלייך. ומה שלא יעשה לך טוב לא יגיע אלייך
ותודה על מה שיש לך...תעריך את מה שיש לך שאולי מישהו אחר מתפלל אליו גם
הקנאה היא דבר טבעי.
כולם מקנאים.
צריך לדעת לאן לקחת את הקנאה הזאת.
לא לתת לה להשפיע עליך לרעה.
אתה מקנא במה שיש לו?
תלך תעבוד תקנה לך גם.
תרגיש סיפוק גדול.
כולם מקנאים.
צריך לדעת לאן לקחת את הקנאה הזאת.
לא לתת לה להשפיע עליך לרעה.
אתה מקנא במה שיש לו?
תלך תעבוד תקנה לך גם.
תרגיש סיפוק גדול.
באותו הנושא: