7 תשובות
כן
אני הוזה או שיש לי מלר מינוסים
אנונימית
למה שסתם ככה אני אתן מינוס רק כי כולם נתנו? אני נותן על מה שאני חושב
תלוי אם אני גם חושבת ככה אז כן אם לא אז לא.
סתם ככה לא. אני לא כבש בעדר.
hhh כן.
דווקא כדי שזה יהיה ספר גדול, לא כי זה שלילי.
אם אני לא מסכים עם התשובה אז כן
ולרוב זה ככה