אם לקחתי פעם אחת תרופה שאני לא צריכה, זה ישפיע לרעה?
התחיל לי משהו רפואי לפני כמה ימים שאני מעדיפה לא לפרט והיה כתוב באינטרנט שתרופה מסויימת עוזרת נגד החיידקים, מצאתי את התרופה במקרה בבית ולקחתי. עכשיו גיליתי שיש כמה סוגים לתרופה הזאת ולקחתי סוג שלא עוזר ולא קשור למה שיש לי, זה יעשה נזק או שזה בסדר חד פעמי?