2 תשובות
אולי יהיה לזה תופעות לוואי ואולי לא..
לא לוקחים תרופות אם את לא צריכה אותם
לא לוקחים תרופות אם את לא צריכה אותם
תלוי איזו תרופה זאת.
בדרך כלל לא משהו נוראי.
בדרך כלל לא משהו נוראי.
באותו הנושא: