2 תשובות
אולי יהיה לזה תופעות לוואי ואולי לא..
לא לוקחים תרופות אם את לא צריכה אותם
תלוי איזו תרופה זאת.
בדרך כלל לא משהו נוראי.
באותו הנושא: