6 תשובות
ממש לא , להפך זה טוב שאת הולכת לרופא על זה
זה ממש לא מוזר, ואם בסופו של דבר הלכת והוא אמר שהכל בסדר לפחות הורדת מעצמך את המתח והחששות
לא זה לא מוזר אולי אפילו יפתרו לך תבעיה
לא
לא זה הגיוני כי זה סימן ידוע על בריאות לא טובה
לא מוזר
באותו הנושא: