6 תשובות
לא לחשוב על כלום
עזבי תטלפון תעשי חושך תעצמי עיניםם ותירדמי וישימי מזגן או מאורר
שואל השאלה:
אני עזבתי כבר את הטלפון ואני פשוט איזה שעתיים לא מצליחה להרידם ואני צריכה לקום מחר מוקדם
אני עזבתי כבר את הטלפון ואני פשוט איזה שעתיים לא מצליחה להרידם ואני צריכה לקום מחר מוקדם
אנונימית
לי עוזר חלב חם ואסמר .
שימי איזה שיר רגוע כזה
תדליקי מאוורר או מזגן ותנסי להירגע
תדליקי מאוורר או מזגן ותנסי להירגע
תהיי בחושך. עזבי את כל המכשירים תהיי במיטה תרוקני את הראש ותעצמי עיניים עד שתירדמי❤
באותו הנושא: