6 תשובות
לא לחשוב על כלום
עזבי תטלפון תעשי חושך תעצמי עיניםם ותירדמי וישימי מזגן או מאורר
שואל השאלה:
אני עזבתי כבר את הטלפון ואני פשוט איזה שעתיים לא מצליחה להרידם ואני צריכה לקום מחר מוקדם
אנונימית
לי עוזר חלב חם ואסמר .
שימי איזה שיר רגוע כזה
תדליקי מאוורר או מזגן ותנסי להירגע
N19
תהיי בחושך. עזבי את כל המכשירים תהיי במיטה תרוקני את הראש ותעצמי עיניים עד שתירדמי❤