3 תשובות
אצלי יש 2 במשמרת ואני תמיד עם חברה שלי אז אם נגיד אנחנו רוצות לאכול או משהו, מישהי אחת הולכת לקנות ואנחנו אוכלות בחנות אז כן משלמים לנו על זה (גם אם אנחנו יוצאות לכמה דקות)
שואל השאלה:
חרא
אצלי לא
אנונימי
איפה אתה עובד